hej bloggen!

gud vad längesen jag skrev här. en liten ofrivillig blogg paus (: men men, det har ju gått bra ändå. eller vad säger ni. lite tråkigt dock att inte kunna läsa allas bloggar.. jag läser nästan bara bloggar från blogg.se så det har resulterat i att jag knappt suttit här. ska man bli en datanerd nu igen?! (;

så vad har jag gjort då? kommer knappt ihåg själv. men vi har hållt på att flytta mammas möbler från villan till ett stort föråd, fick jättebra hjälp av sju st. bla. mitt hjärta tessan och hennes trevliga pojkvän thomas. vi ska föresten på kryssning med dom snart, ska bli super skoj :D då ska jag handla min favorit parfym på båten ockås. det håller på att ta slut.. och den finns bara på silja line. sen är vi på väg att flytta själva. skriva papper imorgon, så en ska vi inte ropa hej (; man lärde sig sen sist! hihi. det är iallafall en två på 60,7 kvm på tredje våningen. nära farsta (: budet ligger nu på 910.000 och hyran är på 2400 (: så det blir billigt att bo vill jag lova. (:

har precis kommit in från en lång promenad med mamma och adolf (hunden) plockade blommor till älsklingen och satt dom i ett litet glas vid hans sängbord, så ser han dom när han vaknar sen (: var inne och pussade på honom. han är så söt :D

har varit på arbetsterapin också idag. börjat med fårskinnstofflor och dom blir så fina så fina (: kul när man kan göra så mycket själv!

nu ska jag och mamma åka till skärholmen och gå och titta i affärer och äta lunch! ska bli himla mysigt!

hörs sen, hoppas ni får en mysig dag! pusspuss



Kommentarer
Postat av: Malin Harju

Låter som om ni haft intensiva dagar! Bara du stannar upp och känner efter ibland! :)

Ha det toppen resten av dagen och kvällen, fina du!

Massa kramar!

2008-04-01 @ 17:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback