kiropraktor

har fruktansvärt ont i ryggen. haft det i en vecka nu. så nu har jag bokat tid hos en kiropraktor här i huddinge. ska dit vid 15.00 ska bli skönt att kunna ligga/sitta/stå normalt igen. aj. fram tills dess ska jag börja packa. skrev en lista igår på saker jag måste göra..

- skicka hindersprövningen och efternamns bytet till skatteverket
- skriva mejl till herrgården vi ska vara på ang. massa saker som rör bröllopet
- kontakta trubaduren en sista gång ang. vilka låtar han ska spela på gitarr under vigseln
- boka dag med frisören för provuppsättning
- boka dag med konditoriet och provsmaka bröllopstårtan
- boka dag som vi ska proväta maten till bröllopet
- åka till panduro och köpa de sista pysselsakerna till dekortationen till middagen
- ringa fotografen och stämma av ett möte så vi kan prata "poser" till fotograferingen
- åka till stan och köpa löshåret som ska sitta i under bröllopsdagen
- framkalla 30 små foton ca 4*5 cm på mig och alle som ska sitta i festprogrammet.
- åka och köpa scannern av en privatperson
- leta upp kort på mig och alle när vi var ca 5 år, scanna in och ha i festprogrammet
- skriva två rader om alla gästerna till festprogrammet
- skriva ut all text till festprogrammet och klistra in
- ringa en släkting och fråga om vi får låna videokamera att filma vigseln och festen.
- packa ner köket, kläderna, småprylarna, lampor, gardiner mm.
- tvätta på lördag, all tvätt ska tvättas upp, gardiner, filtar mm.
- rensa, slänga, skänka, sälja allt som är kvar som vi inte ska ha med oss.
- städa ikväll tills imorgon, alles födelsedag
- slå in paket
- bädda rent i sängen
- köpa winerbröd (det är tradition på morgonen när man fyller år)

phu. en del att göra. ska ringa frisören nu innan jag börjar packa och rensa. wish me luck! (:



jag igår i bilen på väg till tessan & thomas. tänderna börjar bli vita nu. wii. bra blekningsmedel med andra ord. och lite färg har jag minsann fått (: kul.



Kommentarer
Postat av: Martina

Tänderna är verkligen vita, fin bild på dig!

2008-04-24 @ 14:36:54
Postat av: fanny

martina: ja visst är dom. kul att det fungerade :) kram!

2008-04-24 @ 15:59:30
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: candy

hej!fan va sweet me vita tänder hehe hur har du fixat dom? kör en detixkur nu efter sluta rökandet o en tandblekning skulle ju inte sitta helt fel heller..

2008-04-24 @ 19:05:31
URL: http://candylouwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback