kvällsmys!

God kväll kära läsare (: har precis badat, rakat benen, gjort ansiktsmask, fixat fossingarna och slappat. en riktigt mysig kväll (: har gjort två ost mackor och en kopp med te - kvällsro, älskar det tet, man blir skönt trött av det. åt sömnmedicin innan, hade alltid så svårt att sova, men nu har jag inte ätit sömnmedicinen på flera månader (: känns skönt! sitter i mammas säng och tittar på tv och bloggar. tvbänken är såld och älsklingen glömde koppla i tvn i vardagsrummet. måste hacka av den tunga tvn från väggen för att koppa in den igen, så jag sitter här inne (:

helena ringde för ett tag sen och vi planerade för dagen imorgon. hon möter mig i huddinge vid tre och sen åker vi in till stan. ska handla de sista pressenterna till min älskling som fyller år den 25/4 (: och så ska jag köpa pressent från mamma till honom också. det finns bara att köpa i stan, så det blir två flugor i en smäll ;D sen hem och laga middag ihop, myspys med tjejkväll (: längtar!!

jag tittade på efterlyst och kände igen en som dom sökte efter.. så jag ringde. läbbigt. men dom tackade iallafall (: hoppas dom får fast honom. blev lite skraj när dom skulle ha min adress och nr.. fick för mig att dom skulle avsölja att det var jag som ringt, haha. men så kan det ju inte va :O

kvällen lider mot sitt slut. håller på att vädra ut i sovrummet och ska soppa ur sängen och puffa till kuddarna (: läsa och sen sussa. först ska jag ringa min älskling och säga hur mycket jag älskar honom ♥

sov så gott. puss&kram (:



Kommentarer
Postat av: Malin Harju

Vad bra att du ringde in, modigt gjort! Du behöver inte oroa dig att dom avslöjar dig. Jag lovar!



Hoppas du får en fin helg!



Kramalin, Ekoblogg www.ekoblogg.blogg.se

2008-04-18 @ 07:59:21
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Malin Inpsiration&design



fanny; Tack så mycket! Jag är jättenöjd med kudden. Den är ännu finare i verkligheten. Jag högg den direkt i butiken, hon i kassan skrattade och sa det var bestämda steg, du visste vad du ville ha. :) Dem har Mimoukuddar och andra massa fina

med. Har kollat ut några jag vill ha. :)Det är möjligt att det är den soffan då, din bild på bloggen kanske var lite missvisande?! Den såg mer mörkgrå ut. Vår är nog svart egentligen, med silvrigt inslag, men det uppfattas nog som vitt. :)Vi är nöjda med tyget.



Hoppas du mår bra?! Kramizar!

2008-04-18 @ 09:24:44
Postat av: Anonym

Vad är det för en jobbig kod man ska skriva in två ggr. :S Sånt avskyr jag! Kommenterar nästan aldrig på sånna bloggar. :/ /PÖSS!

2008-04-18 @ 09:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback