Kvällsmys!

ska snart bänka mig framför "nytt läge" men först ska jag duscha och sätta på mig mjukiskläder, koka mig en kopp te och sen så (: rensat lite smått idag. men uhj så svårt det är! får nog mer hjälp när alex är ledig (: idag har jag verkligen bara slappat! så himla skönt. det blir tidigt i säng också, ska upp till arbetsterapin imorgon som börjar nio och göra klart fårskinns tofflorna som jag gör (: sen ska jag på intervju på folkhögskolan, ska bli spännande (: måste skicka in papprena om efternamnsbyte också. och hindersprövningen som vi ska lämna in till vigselförrättaren sen. så lite på morgondagens schema blir det iallafall.

nu - duscha, sen slappa i soffan (: puss på er.

image4718



Kommentarer
Postat av: Malvi

Har ni bestämt vad ni ska heta i efternamn nu?:)

2008-04-14 @ 21:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback