Lördag!

gick upp vid elva. utvilad, så skönt. det enda som störde mig vid nio var hemtelefonen som ringde. orkade inte gå upp och somnade om, wounderful (: så här snygg var jag i håret när jag vaknade. ruffs?!





haha. sött va :p ska ta och äta lite frukost och klä på mig. precis duschat.

här är lite bilder från igår..



älsklingens nya elivne skinnjacka som han fick av mig (:



jag och blommorna alle fick av mig. så kommer min brudbukett se ut ung. fast rundbunden.



jag älskar gerbia!



måns (:



rosa såklart ^^



håller på med dukningen, strör ut rosa hjärtkonfetti lite här och var.



funderar mer och mer på att gå en fortsättningsutbildning senare till dekoratör. gick för h&m och lärde mig skyltfönster osv. vi fick lära oss lite om dukningar också, men det hade varit så kul att kunna mer. en av mina passioner är ju trotts allt piffa till dukningen (: skulle vara underbart att duka till bröllop, fest osv.



dukningen bestod av: ljusslinga, rosa konfettihjärtan, silverfat med rosa blockljus, rosa värmeljushållare från hemtex & ikea, rosa rosor och rosa gerbia, rosa underlägg, svarta tallrikar (hade varit finare med vita, men det har vi inga än) rosa vinglas.



blir så mysigt sken med ljusslinga på bordet. funderar på att ha det på bröllopet också. fast en som går på batteri så man slipper sladden.



rosa ballonger hängde lite här och var också. dom kommer vi ha på bröllopet också. jag gillar dom jättemycket!!



silver underlägg för glasen var ju med också.





helhet.



tomt i lägenheten. massa flyttkartonger står och väntar på att flytta! (:



födelsedags tårtan! grattis älskling!!



älskar dig! innan vi hoppade in i duschen. fräsha vi var, haha.



underbaring!

nu har jag ätit upp frukosten. sitter och letar efter ett köksbord i vitt högglans som inte är dyrare än 2000-2500 någon som har sett nått? helst ett som liknar plaine.. fast som sagt, högglans.

ha en underbar dag i solen. jag kommer tyvärr inte få uppleva den så mkt idag. packa och tvätta står på schemat idag. men men, det måste göras!

puss&kram



Kommentarer
Postat av: Marielle

OJ så fint och romantsikt du gjort:D! Gerbera ä min favoritblomma. Fick det av Kenneth på vå 1års dag förra året:).

2008-04-26 @ 16:09:03
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hälsa Alle Grattis för mig:)

2008-04-26 @ 20:52:35
Postat av: Anonym

Fin dukningen kommer att bli på Bröllopet! :) Men det kommer allt att bli & ni blir finast av allt såklart! :D

/Malin

2008-04-28 @ 13:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback