måns & vera en dag med mig.



måns vaknar upp i sängen hos mig. vill nog helst sova vidare..



.. så han går och kurar ihop sig i min armhåla och sover lite till (:



sen är det bloggning, vera studerar tangenterna och måns ser kärleksfullt på mig (:



sen var det dax för en tupplur. äta, sova, leka, äta, sova, leka.



vera kommer upp och ska lukta mig i ansiktet. hon är lite väl närgången, hihi.



sen lägger hon sig brevid mig i sängen när jag läser. ser ut som hon ler (:



måns njuter av solen som strålar in på oss.




Kommentarer
Postat av: Marielle

Vad söt han är lilla Måns:). SÅ gullig när han ligger ihop kruad. Har han blivit bättre mot dem andra?

2008-04-24 @ 11:17:12
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback