natti natt

fick precis ryggmassage.. nu sover jag nästan sittande (; mysig kväll det har varit. ätit ute och bowlat med tessan och hennes thomas! käkade chilinötter så det brände i munnen, haha. på dagen var jag och älsklingen och provade sängar på både jysk och ikea.. och vi har bestämt oss för ikea nu.. blir ikea sängarna ändå. jysk var inte så sköna som vi hoppats på.. viktigt att man sover gott ju (: så vi får punga ut med 4500 extra..! sen var vi och kikade på soffan vi ska köpa! hittade även en tillhörande fotölj som är ny hos dom (: gillade den verkligen, snygg och stilren (: helt i våran smak. gick dock lös på 4500.. men men. fotölj vill vi ju ha. och vi har letat på massa ställen men inte hittat så.. nu så (: här är den..

image4698

har samma tyg som soffan (: och benen på soffan kommer vi ha krom på.. samma som foten på fotöljen. tjusigt va :D här är soffan då.

image4699

underbart skön, det vet ju malin som har en likadan (: med soffan, kromben, fotölj och hemkörning blir det 17445 kr. galet va. men oj så fint vi kommer sitta (: som en prins och prinsessa :D och det är ingen soffa som bli nersutten.. icke. har ju två säkra källor som har likadana (; så nästa eller näst nästa månad beställer vi hem soffan och fotöljen. ska bli skönt att få en stor soffa. den är 3 m och 18 cm (:

image4703

här är soffan & fotöljen tillsammans. blir fint (:

vi var även på ikea som sagt och jag valde ut en garderob som jag ska ha i sovrummet (: så fin så. vit i högglans. jag gillar verkligen högglans. vissa säger att det är en fluga, men det beror ju på en själv, eller hur (:

image4700

hihi, titta vilken sötnos som sitter på en pall som syns i spegeln ;D kommer ha en tre meters garderob iallafall. så det bli två dubbelgarderober som ställs brevid varann. vet inte hur jag vill ha handtagen än.. får se (: gillar den massa iallafall. blir billigare än vad jag räknade med också.. runt 4400 med inredningen (: hade räknat med runt 8000. mina kläder kommer må bra av att bo så fint :D

image4701

sen en bild från bowlingen också (: myspys!

ska hoppa i säng nu. mysa med älsklinge och läsa. imorgon tar jag sovmorgon, sen ska jag upp och göra frukost, och sätta mig i soffan i pyjamas och titta på massa desperata husfruar avsnitt (: sen vid tre, fyra kommer helena och sen vid fem kommer min mormor och hjälper mig med en sak.. (: middag med helena och älsklingen och sen myskväll (: vad hittar ni på imorgon?

sov nu så gott, så hörs vi imorgon! puss&kram.



Kommentarer
Postat av: Malin

Hallå hallå! Hur är det?! :) Där har vi ju "läckerbiten". :) Jag trodde ni skulle ha samma tyg som oss?! :S

Är fåtöljen verkligen verkligen från Bellus?! Hoppas ni mår gott! I dag har jag varit i Hässleholm på Nisses och drömt mig bort igen. ;) Så mycket fint! Vi köpte en spegel till hallen också. I morrn ska skoskåpen upp, ska bli underbart att få i ordning i hallen.

Vi hörs vännen! Ha en mysepyyyysig kwäll! Kraooomar!

2008-04-12 @ 17:46:41
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback