pyssel.

mysig pyssel/tjejkväll med tessan (: alltid mys med henne. vi har hunnit fixa jättemycket och det känns så skönt. på söndag ska vi skicka inbjudningskorten :D längtar! vi var en sväng till affären, tog en liten kvällspromenad och köpte ben & jerry glass som vi har mumsat på (: vitt vin har vi också pimplat. längesen jag drack vin. sitter och skriver ut frågorna till tipsrundan som vi ska ha efter middagen på bröllopet ^^ kommer bli toppen.

ska fortsätta fixa här nu, så vi kommer i säng sen. imorgon är det fullrulle igen. ska upp vid nio, äta frukost, ta en promenad till solariet med tessan, sola, hem och tvätta några maskiner mellan 13-16, duscha, sminka mig, klä på mig och sen kör älsklingen mig till helena. tjejmiddagen är ju imorgon (: skoj skoj!

puss!



Kommentarer
Postat av: Malin

Trevligt att ni har haft mysigt! =) Kul med tipsrunda. :) Jag har myst i soffan med knåddarna. Vi kollade på Talang, jättekul. Barnen gillade det. :)Sov så gott gumman! Hörs! KRAM!!

2008-04-04 @ 22:31:47
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback