rosa!

vi har ju rosa vitt och silver som tema på vårat bröllop. om jag inte orkar ha på mig min brudklänning hela kvällen är tanken att jag ska kunna byta om till något annat medans vi dansar osv. har hittat en jättefin! och hoppas att jag kan vinna den. auktionen avslutas om 3 dagar, då så får ni se den (:

sitter och äter frukost, blev ingen dbt i dag. kände mig febrig när klockan ringde. mamma är sjuk så jag antar att hon smittat mig. men nu känner jag mig relativt bra igen. så vi får se. proppa i mig massa apelsiner idag, brukar hjälpa när jag känner mig lite hängig! har iallafall ingen feber längre.

duschat och klätt på mig och nu ska jag ner till banken och skriva papper till lägenheten!

puss&kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback