sängbord

vi har lite problem med sängbord i nya sovrummet.. sovrummet är 4*3,5m.. och på väggen (4m) ska det få plats en 180 säng och min garderob som är 57 cm djup. det blir en 81,5 cm på varje sida om sängen. jag läser varje kväll och behöver verkligen ett sängbord.. men kanske något som är vägghängt. hittat ett fint på designonline.. men det känns lite dyrt, måste nog kika vidare (: men himla fint var det. någon av er som vet nått fint sängbord i vitt som man kan hänga upp på väggen som inte kostar som det här (1790)







Kommentarer
Postat av: tina

Hej där!!Tack snälla för din gulliga kommentar hos mej,blir jätteglad!Tror jag har smugit omkring här inne på din sida nån gång utan att lämna nåt spår efter mej,och sen har jag inte hittat tillbaka.Vad kul att du lämnade en kommentar,för din blogg är härlig,och jag återkommer gärna hit jag också=)=) Du undrade över teckensnittet på bilden...du menar bilden om knäckebrödet??Där har jag använt en ritbräda ,Wacom,som jag kan skriva och redigera bla a bilder med,jag har alltså skrivit dit texten.Hoppas du är hjälpt med svaret. Nu ska jag kika runt här lite...



ha det gott å kram/tina

2008-04-28 @ 22:12:12
URL: http://tinaminastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback