skönt att sova.

har precis duschat, riktigt skönt måste jag säga. jag är sååå trött. eller både jag och alex är trötta. går runt som två zombies. idag har jag packat klart allt som vi inte behöver innan vi flyttar. skönt? japp! fast iof är det gardiner, tavlor och överkast osv. som ska ner. men det kan ju vara trevligt att ha uppe när helena kommer på valborg (: alltid någonting lixom. hihi.

älsklingen kom hem vid åtta med pizza och jag hade dukat upp fint vid tvn med massa ljus och cola. riktigt gott med pizza, var hungrig! sen kollade vi på film medans vi åt även fast vi inte såg klart på den så verkade den bra. får se klart den en annan dag. pratat med tessan & helena i telefon ikväll medans jag fixat och packat och tvättat.

nu ska vi dyka i säng. har haft ACn på inne i sovrummet, svalt och skönt. ska bli så skönt att sova nu.

hörs imorgon! puss&godnatt.



Kommentarer
Postat av: Helena

SOv så gott hjärtat!

2008-04-27 @ 00:46:53
URL: http://helenamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback