tapet i hallen

vi har pratat lite om att tapetsera en fondvägg i hallen när vi flyttar (: jag gillade verkligen den från bolagret som jag bloggade om häromdagen, den svarta. svart och vitt är verkligen mina favoriter när det gäller inredning :D snyggt! det ska bli så kul att inreda sen. kul redan nu och sitta och leta och få inspiration och massa idéer via internet och inredningstidningar. jag är iallafall helt säker på att vi ska köpa mimou kuddar till sovrummet och soffan i vardagsrummet. gillar dom verkligen. har ännu inte hittat en taklampa till vardagsrummet, tror det blir någon svart stor cylinder lampa. vi får se (:

här är iallafall lite tapeter som jag gillar och skulle kunna tänka mig att ha i hallen, fond vägg då. blir snyggt ihop med vårat mörkgråa klinkersgolv och vitmålade väggar. i hallen kommer vi ha en inbyggd garderob med vita dörrar också och inbyggda spottar i taket. kommer bli fint. ska snickra ihop en liten datahörna också och ha överskåp med inbyggdbelysning. om vi nu ska ha dataplatsen. mycket tankar.

tapeterna var det ja.. (:

image4730

image4732

 image4733

image4734

image4735

image4736

image4737

image4738

image4739

image4740

image4741

image4742

gillar ni någon av dom? (:



Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag gillade den översta mest...var kommer den ifrån?
Ha en gosig kväll!

2008-04-15 @ 22:05:24
URL: http://fiabloggen.blogg.se
Postat av: Sofia

Jag tror det blir toppen att tapetsera en hel vägg med den snygga tapeten.....jättefint! Såg också på hemmafruarna idag, det var riktigt bra. Sov gott!

2008-04-15 @ 22:33:23
URL: http://fiabloggen.blogg.se
Postat av: Jo

Hejdu! :)
Den översta var riktigt snygg! Var kommer den ifrån?
Ha det gott! Kram!

2008-04-15 @ 22:38:05
URL: http://frkp.blogspot.com
Postat av: Angelica

Den 1:a och 9:e gillar jag nog bäst :)

2008-04-17 @ 16:40:50
URL: http://phassiondsgn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback