valborgsmässoafton!

nu är vi hemma igen, har varit och firat valborg jag helena och mamma. mysigt! synd bara att det regnade lite smått. fast elden tog sig ändå så det var ju bra (: har precis tvättat av mig sminket. skönt! och ska snart sätta oss och titta på film och äta popcorne (: tog färdigpoppade cheddar popcorne, favorit! köpte 6 filmer nere på videobutiken. 3 för 99.. hade massa nya filmer, kul (: var längesen jag köpte film nu! en av dom jag köpte var blod diamond. har sett den och gillade den verkligen. sen saw 4.. har sett dom andra, får se om den här är okej med (:

hör att helena tänder ljus därute. ska gå och sätta på mig pyjamasen och tofflor och sen gå ut i vardagsrummet med henne. så mysigt att hon är här! haft så trevligt ikväll. gjort pannkakstårta med jordgubbar, dukat fint, ätit, fixat oss, gått fackeltåget och tänt brasan. allt avslutades med massa rakter. vackert!

hoppas ni hade en jättemysig valborg! hörs imorgon (: puss&godnatt.



Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej! Hoppas er valborg har varit mysig! =)PUSSAR!

2008-05-01 @ 17:42:37
Postat av: fanny

malin: det var jättemysigt :) hoppas eran ocks var mys! PUSS darling<3

2008-05-02 @ 17:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback