all-bran och lättfil.

sitter och mumsar frukost. idag har jag inte ork, lust eller tid att svänga ihop en gala-breakfast så istället äter jag fil med all-bran flingor. gott! ska snart städa lite här och väcka min skatt som ska köra mig till centralen och hämta my! (: han är så snäll. och jag vet ju hur mycket packning gumman brukar släpa med sig.. typ hela garderoben! tokfia. (: ska bli skitkul att ha henne här. ända fram till onsdag stannar hon. så jag kan inte lova att det blir lika mycket bloggning. beror på vad vi pysslar med. på söndag ska vi iallafall på bio med helena och se mama mia. jag är lite emot musikalfilmer (har jag bara fått för mig att det är en musikalfilm, eller är det de?!) men den verkar bra när man kikar på reklamen!

ska ta och klättra ur min pyjamas nu och sätta igång. det var underbart med sovmorgon! vaknade tio. utvilad. (:

hörs sen allihopa! puss&kram.





måns och vera myser (:



Kommentarer
Postat av: Marielle

Klättra ur din pyjamas hihi vad sött. Ser framför mig hur du står upp på golvet och har en alldels försto pyjamas som du försöker irriteat kliva ur och fladdrar med ärmarna som en irriterad liten unge hihi.

2008-08-15 @ 11:12:55
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Hihi, så GULLIGA! Man smälter. Ska visa Tea bilderna sen. Hon älskar "plattnosar". :D

Ha en underbar helg Sötis!



Jag ska till en möbelaffär & drömma mig bort sen. :)

KRAAAAAM!!

2008-08-15 @ 11:50:57
Postat av: Malin Inspiration & design

Vad högfärdig ena kisen ser ut på översta bilden. :D

2008-08-15 @ 11:52:24
Postat av: Jennica

Guuuuuuud så söta!! :)

Hoppas du får en underbar vecka med din kompis!

kram

2008-08-15 @ 15:36:23
URL: http://catylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback