fredagsmys!

idag är det fredag! helg. även fast jag är sjukskriven så är det ändå ledigt på helgerna från terapi mm och det är skönt (: helgen är mysigare vare sig man är sjukskriven eller inte  om 20 minuter börjar tristan & isolde på femman. tänkte ta ett varmt bad innan det. missar nog början men det gör inget. skrev en uppsats om tristan & isolde på svenska B som jag läste innan. så jag vet ung. vad som händer  ska tända ljus här hemma, krypa upp i soffan med flanellpyjamas och filt. mysigt! ikväll är det sista kvällen ensam, imorgon och fram till onsdag kväll är min älskling ledig. ska bli så himla skönt, saknar honom så mycket!

dagarna som kommer ser ut såhär:

lördag - lars winnerbäck konsert med älskling!
söndag - mysdag med film (bee movie)
måndag - åka till ikea och shoppa lite smått och gott till vardagsrummet.
tisdag - arbetsterapin 9-12, upphämtad av baby. hämta obitrek träningsmaskinen
onsdag - helena & hennes bebis elsa kommer på middag
torsdag - hem till amie på middag, myskväll!
fredag - mysan kommer vid tolv tiden! (:

nu - bada, tvätta håret, inpackning och pyjamas! puss&kram.



Kommentarer
Postat av: Helena

Jga har ingen bebis gumman!!

skulel vi inte träffas då som vi sa? lr ska vi ses på dagen bara lr?

2008-08-08 @ 22:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback