grrr..

morgonen började bra, vi gick upp elva, klädde på oss och åkte och handlade god frukost. olika pålägg mm. sen åkte vi och postade två brev och hämtade bumling lampan som hade kommit till bussgods (: sen åkte vi hem och gjorde frukost, tände ljus och myste (: efter frukosten började jag plocka i sär lampan och slipa den. tvättade den med målartvätt och lät den torka. spände upp soppsäckar på balkongen och skakade sprayfärgen (så länge gick allt bra) sen började jag spaymåla och när jag var inne på tredje lagret (man ska ju spraya tunna lager och vänta några minuter och sen spraya igen.. så blir det typ storm :/ och plasten åkte upp på lampan och det blev märken. grr. så nu står den och torkar, sen får vi åka och köpa en till sprayburk och börja om. slipa, målartvätt, spraya. ska köpa en ny vit lampsladd också. så den blir toppfin (: tar en paus här för mina nerver klarar inte av när det inte går. funderar på att gå ner till källaren och måla den där ikväll. där blåser det ju inte (:

ska ta och lägga upp mer tradera auktioner. 3's internet var sjukt segt igår så jag la bara upp några st. beställde en framkallning på kortet under. 75*50 cm. ska köpa en vit ram och hänga upp den i hallen över det högblanka sideboardet. fint va (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback