middag

middagen igår kommer här. thaiwok med kyckling. var jättegott. jag älskar broccoli och det hade vi i bland annat. riktigt gott. jag la utt äggnudlarna på tallriken, men det gick fin fint att käka utan. till och med mycket godare!

nu gott folk ska jag gå och lägga mig. har skavsår på fingrarna från fårskinnsvante-tillverkningen, så nu ska mina fingrar få vila lite  dom är inte klara än. inte ens klar med ena vanten. vilken slit. det är trögt att sy i skinn vill jag lova. ha. men det är det värt, för jag kommer vara så fin i mina röda tumvantar i vinter  jag och alex längtar sjukligt mycket till vintern. dels för att vi åker på våran bröllopsresa till thailand då och dels för våra mysiga vinteraktiviteter med pulka-åkning, snöänglar, långa kyliga promenader, massa massa tända ljus, te i stora muggar, julpynt, julbak och massa annat mysigt. jag älskar verkligen julen!! ni som vill kan gå in och kika i kategorin jul&nyår första inlägget har hamnat fel, men det finns massa från vår förra jul med dukningar mm! kika vetja.

nu blir det sängen och läsa! hoppas ni sover gott söta ni. puss&kram.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback