natti natt

ska sova nu. mysan sover redan och jag sitter i mörkret i vardagsrummet ^^ ska sova ut imorgon. vi är trötta. sen blir det farsta och en tripp hem till mamma. mysan ska få en tröja av mig som hon velat ha länge (: födelsedagspresent! hon fyller ju också år snart. 19 år. grattis snuttan.

fick jobberbjudande idag, det är kul att få det. man blir så glad. sa att jag inte kunde just nu. men hon ville ändå att jag skulle komma på intervju. vi får se vad som händer. skulle ändå vilja börja med att plugga till dekoratör. känns skönt att ha det fixat (: kommer bli så kul.

nej, nu ska jag lägga mig och läsa! puss&godnatt



Kommentarer
Postat av: Mysan

grattis själv hjärtat, hopas du blev glad sv skorna^^<3<3

2008-08-19 @ 10:23:11
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback