raindrops

hemma nu. jisses vad det regnar! mitt paraply vände sig ut och in av blåsten, haha. måste sett väldigt kul ut för alla som körde förbi  men hem kom jag. ska byta om snart så jag blir torr. filmerna från cdon kom som jag trott och det är jag glad för! idag blir det mysdag i soffan med en stor kopp te, tända ljus och en filt. ska leta upp något gott recpet också som vi kan tillaga ikväll. jag har föresten köpt "grötboken" det är en bok, precis som den heter, med 61 olika grötrecpet. en snäll läsare tipsade om att jag kan äta nötter för att behålla vikten samtidigt som jag lever och äter sunt. så nötter i gröten ska jag ha tänkte jag. ska bli kul att se vad det är för recept i den där boken. jamenar, hur lätt är det att komma på så många olika gröter?!  

ska ta och pilla klart med tack-korten också! dom blir riktigt fina! får ta nått kort sen och visa er. nu blir det film och slapp i soffan. ha en gosig dag allihopa! puss&kram.





Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej hej!

Länge sen. Har bara ett litet tips:http://www.bellme.se/

En vit samsung, 19". Fast ni kanske ville ha en större?

2008-08-05 @ 21:27:08
URL: http://anothershell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback