salsa och park-spelning

snurrig i huvudet av allt rödvin. men gott är det (; längesen jag drack så snurret kan bero på det. mötte upp ida på söder och satt med filtar och drack vin, höll varandra i handen och lyssnade på gitarrspel. mysigt! sen tog vi bussen till sveavägen och gick på salsa-klubb. så härlig musik. där i det ögonblicket bestämde vi att vi ska börja på salsa! underbart. ska kolla upp kurser. gillade verkligen salsa-klubben. blandade åldrar, trångt, dåvt ljus, hög salsa musik och salsa dans. det ryckte i höfterna. jag älskar salsa! alltid gjort. åt på mcdonalds, flamsiga som vanligt och satt med plasthaklapp och skämde ut oss. vi lever nog kvar i fjortisträsket (det var då vi slutade umgås) glömde bort för en stund att vi faktiskt är 23 nu. ha. kul hade vi det iallafall. munken som ida åt måste ha varit en vecka gammal eller nått. tog taxi hem. ängslig älskling ville det och det var skönt. nu sitter jag här och ska snart tvätta av sminket. ville ta ett kort på kvällens outfit, men kameran var död. glömde stänga av den innan. smart.

ska göra mig i ordning nu och krypa ner i våran underbara säng. imorgon tar jag sovmorgon, sen på kvällen ska jag hem till mamma och fota kläderna som ska ut på tradera. några som frågat av jag heter där. och jag länkar när kläderna ligger ute (: lånar min mormors konto, för jag har inget eget.

sov nu så gott allihopa. puss&kram på er.



Kommentarer
Postat av: Mysan

vad kul astt ni hade roligt, det var så skönt att höra din röst igen=)<3<3

2008-08-24 @ 10:39:24
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback