släpande fötter

gud, jag är så trött så ögonen går i kors. haha. ni skulle ha sett mig i mataffären. släpade fötterna efter mig, pratade lite osammanhängande och fnittrade väldigt mycket. trött med andra ord ^^ kom hem, lagade middag och nu sitter jag i min för stora flanellpyjamas och tofflor och myser. ska ta en dusch och sen dyka i säng. orkar verkligen inte vara vaken.

mysan, min my har beställt biljetter till stockholm och kommer den 15 augusti och stannar till den 20 augusti. blev helt lyrisk när hon messade mig om att biljetterna var köpta nu. vi har alltid så himla roligt ihop. det önskar jag att vi kunde ha jämt, men bättre några gånger om året, än inget alls. ska bli jättemysigt iallafall. ♥

nu duscha och sen sova. god natt sötnosar. vi hörs imorgon (: då kommer helena hit på middag! mys!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback