adventsljusstaken hos familjen erichsen

gud, vilket problem jag haft med våran adventsljusstake.. hade först tänkt att göra som resten av sveriges inredningsbloggar och ha fyra blockljus på en vit avlång porslinsbricka.. men när ljusen inte fanns i rätt stl till den brickan jag köpt.. så.. jag hittade ljus, men 50 kr per ljus känns inte bra.. ha (: så det blev en liten annan variant.. och jag kan inte tänka mig att någon sett något liknande.. haha. helt klart udda iallafall (:





julkulorna tejpade jag fast och dom röda siffrorna tejpade jag fast med dubbelhäftande tejp.



ljusstaken kommer vi ha framme året om. gillar den som bara den (:

nu ska jag börja med maten..! sen myskväll. hörs senare. puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Häftigt! Ja, den är du nog ensam om. :) Kram

2008-12-08 @ 20:14:16
URL: http://femtioniokvadrat.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej! Har med en sån i vitt.:) Fast "naturell". :) Får man fråga varför man aldrig hör av dig längre?? :S



Kram

2008-12-08 @ 21:41:21
Postat av: Malin Inspiration & design

Fanny; Jag kan mejla dig i stället. :) Jo ljusstaken är väldigt fin. Den kan man ju som du skrev ha året om. :) Jag köpte även en annan variant på IKEA och den valde jag i svart. Så därför tog jag den andra i vitt. :) Fy vad jag har varit dassig alltså! :( Har nog aldrig haft så ont i halsen i hela mitt liv och lojj feber, usch! Jag blir så ynklig när jag har feber med, blir alldeles borta i huvudet. :S Kan knappt ta mig ur sängen. I dag har jag känt mig bättre men fortfarande ont i halsen och tung i huvudet och matt. Vill ju bara bli frisk så jag kan pyssla. ;) Hoppas ni har haft en underbar resa, men jag kan inte tro annat av fotografierna att dömma. :) Borta bra, men hemma bäst heter det ju och visst stämmer det? Konstigt, när man är hemma kan man längta bort & tvärtom. Fast i vår familj trivs vi så himla bra hemma. :)

Och det gör ni med det vet jag. Men jag förstår att ni vill ut och se er om i världen också.



Nu ska jag ta mig en kopp kamomillte innan sängdags.

Sov enda till kvart i ett i dag, helt galet! Men jag var vaken mellan 7-8, men sen fick jag väcka gubben så han kunde köra kidsen till plugget.





Ha det så bra, vi kan höras på Torsdag men känn ingen press & stress med det nu. :) Ok? Vi kan mejlas!



Kram & hälsa Alex!! :)

2008-12-08 @ 22:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback