Dagen efter!

hej på er! hoppas att eran julafton var lika mysig som min? (: vi hade iallafall världens mysigaste julafton! jag min man, mamma och mormor! sådär lagom lugn. åt god julmat och öppnade julklappar i omgångar! så vi inte skulle tröttna! och jag fick en sak som stod högt upp på min önske lista, även fast det inte var så mycket så kom det iallafall.. lite snö (: idag är det frost på träden och marken och iskallt ute. helt underbart! man blir så glad av den här fina vädret! myser för fullt! jag sitter i soffan med morgonrock och en kopp te, katterna myser här brevid och jag använder en av julklapparna jag fick igår. nämligen en muggvärmare som man kopplar in i datorn (: perfekt då mitt te alltid blir kallt när jag sitter här. en liten värmeplatta lixom (: alexander tänker då på allt!

nu ska jag berätta vad jag fick i julklapp! (:

av alexander fick jag;

en svart laptop bricka från bosign
en svart axellös klänning med massa tyll i kjolen från h&m divided (som jag suktat efter sen jag såg den)
värmeplattan till mitt te (:
en ralph lauren parfym som luktar gudomligt gott. (haft den innan också, men den har varit slut länge nu)
ett par svarta tunna strumpbyxor till min fina klänning (:
body butter cocos från body shop!
en body lotion från apoteket (deras julutgåva) äpple och vanilj
ett vaniljdoft ljus från muji
vitamintabletter
fotkräm från body shop som gör fötterna jättelena (:
inredningstidning!

och av dom andra fick jag;

två av dom bästa julkalendrarna som gjorts på dvd (mysteriet på greveholm och trolltider)
sex and the city the movie
en glänsande röd hårfön (äntligen kommer det gå fort att föna håret)
en julstjärna på fot som vi ska ha i sovrummet
gråa fårskinnstofflor från shepherd
en parfym
shampoo, balsam och inpackning!
leggings
en svart vas lång cylinder
mängder med coola servetter från lagerhaus
tusen kr som ska gå till inredning här hemma!
och sist men inte minst clinique Clarifying Lotion (som är jättebra för mig)

jättenöjd med allt (: idag blir det lite julklappar hemma hos älsklingens föräldrar också. vi ska dit alla som firade hemma hos mamma igår och äta julbord och öppna julklappar! ska bli jättemysigt!



lite av vårat julbord











älskling vid elden





mammas adventsljusstake som jag gjort till henne för några år sen. visst är det charmigt med mandarinerna (:





julklappar! inte lika hysteriskt som åren innan! vilket var himla skönt (:



och vi sjöng massa (:





min lilla korv (:



såhär glad är jag när jag får julklappar, haha (: ursäkta min snygga klädsel, men klänningen åkte av.. det var så varmt!



min söta mammi



myser med min man och hund!



söta adolf med en rosett runt halsen (:

nu ska jag studsa in i duschen! 40 min på mig att duscha, sminka mig, fixa håret, stoppa i linserna, välja kläder och så (: hoppas jag hinner! puss&kram, vi hörs senare ikväll <3



Kommentarer
Postat av: Pinar

Åh vad mysigt =)=)

Och Adolf är den sötaste hunden jag har sett på länge!

2008-12-25 @ 18:44:42
URL: http://nooshis.blogg.se/
Postat av: Nicole

Ser ut som om att ni har haft en mysig julafton! =)



Måste fråga vars ni har fått tag på stolarna? Dom med koskinn? Har en vännina vars pappa hade gjort likadana stolar till henne. Så sjukt snygga!



God fortsättning!

2008-12-25 @ 20:51:15
URL: http://www.varmdomorsan.se
Postat av: Svante

åååå vilken supermysig jul ni verkar ha haft.

2008-12-26 @ 12:41:12
URL: http://skiktpop.blogg.se/
Postat av: Martina

Hur mysigt som helst ju!

2008-12-26 @ 17:53:35
URL: http://skepparegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback