dan före dan!

åh va mysigt vi har det! är hemma hos mamma och spelar bingolotto, uppesittarkvällen! har klätt julgranen här hemma och den blev så fin! nästa år kommer vi också ha en vanlig julgran. inte en kungsgran alltså. gillar vanliga bättre (: man ser kulorna bättre! elden smattrar i öppna spisen. jag sitter här på golvet framför spisen och njuter av värmen! gud vad jag saknar att ha öppenspis! det är ett måste sen när vi bygger hus! (: mysigt! älsklingen sitter här brevid mig och att vara nära honom är helt underbart! jag njuter för fullt! tänk imorgon är det julafton! känns helt overkligt! kommer bli så mysigt att vakna på julaftonsmorgonen, gå till vardagsrummet och sitta vid granen och öppna våra julstrumpor i pyjamas och tofflor. sen ska vi äta en mysig julfrukost! sen vid ett åker vi hem till mamma och äter lite dopp i grytan och skinksmörgås till lunch innan kalle anka börjar! efter det börjar vi äta lite sill och sånt och sen blir det massa god julmat och paketöppning! spännande :D

ska återgå till myskvällen med mamma, mormor och alexander! klä klart julgranen och dricka upp min glögg! bingolotto slutar tolv i kväll och sen åker vi hem och lägger oss! så vi hörs imorgon!

hoppas ni sover jättegott sen! och ha nu en riktigt mysig och god julafton! önskar fanny & alexander.

puss&kram (:



Kommentarer
Postat av: Malvi

GOD JUL önskar jag er!

2008-12-23 @ 21:10:09
Postat av: Madde

Hoppas ni får en underbar Jul. Kram Madde och Abbie

2008-12-24 @ 02:57:55
URL: http://www.maddes-cali-dreamin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback