good night sleep tight!

sitter och tittar på en prins i new york. rolig film (: såg den för lääängesen. vill se klart den, så i nästa paus ska jag borsta tänderna och bädda upp sängen och se klart den i sovrummet! älskar att ha tv i sovrummet (: tittar inte på den ofta, men när man är sugen på att ligga i sängen är det heeelt underbart att ha tv därinne (: en bra födelsedagspresent!

jag blev helt glad i hela kroppen när kevins röst hördes i globen och man förstod att det var han som vunnit :D ingen var mer värd att vinna!!

nu ska jag kolla klart på filmen och sen sova. imorgon ställer jag klockan på halv sju och värmer lussebullar och glögg, tänder ljus och slår på kanal två och väntar på att min gosis ska komma hem (: längtar efter dig älskling!

sov så gott. puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback