Hemma!

hej på er, hoppas ni haft en mysig dag (: det har vi. har varit i länna och handlat lite julinredning till hemmet och även några julklappar till mamma och mormor. hittade perfekta och det känns kul. roligare att ge bort när man vet att det verkligen passar personen (: så det känns bra! sen köpte vi julgransmatta på rusta för 79 kr, en grå. men funderar på om vi ska byta till en röd, då vi har röda julgardiner.. som jag också ska byta, haha (: fast det blir fortfarande röda dock (: fast jag vill ha mer tyg i dom.. nu har vi panelgardiner. det är verkligen mysig här hemma nu. luktar jul och kroppen fylls med julkänsla så fort man stiger innanför dörren. underbart med julen. tänk om man hade sån här julkänsla i kroppen året om.. myset alltså. dock har jag ju nästan alltid det, men julen, den är verkligen speciell.

fotade lite här hemma nyss, mysigt va (:



våran mysiga frukost i morse som älsklingen gjorde.. och jag gjorde ett f + a på hans pepparkaka.



gulligt va :D



mysigt! ska göra nya apelsiner i ugn någon dag (: det luktar så himla gott. dom här är från förra julen.



mysigt i köket med stjärna!



julkuddar i soffan, två röda och två gröna från thailand.



belysning och tomte i ena kubhyllan.



röda ljus såklart.



våran söta julbock, lite tidigt kanske, men han är så söt så han får vara framme ändå :D



ljusslingan jag köpte i thailand hänger fint i hallen (:



mini random lights.. ger ett jättemysigt sken (:



nya ljusstakar "ljuspunkten" älskar designen!





julstjärna.. måste köpa en annan kruka bara (:



vardagsrummet.



blandade röda julgranskulor på vårat dina fat.



fint va (:



julgardinerna vi köpte på hemtex idag.. men det var inte rätt, så vi ska lämna dom imorgon och köpa nya på ikea.



julstjärna i vardagsrummet. mysig!



jul i köket



hittade svarta idag också (: love them!



nu ska vi gå ut i köket och sätta på oss förkläde och baka årets första lussebullar (: sen blir det fika i soffan med lussebullar, glögg, tända ljus och massa pussar och kramar med min underbara äkta man!

ha en jättemysig kväll nu. puss&kram (:





Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Så julmysigt ni har fått det. :) Skönt att vara hemma va?



Kram o trevlig kväll! Själv har jag feber. :( Ska trösta mig med lite glass. ;)

2008-12-06 @ 18:30:00
Postat av: Stina

De blev fint med allt julpyntade. :) Men jag hoppas att du är medvetande att julstjärna är giftiga för katterna!? Om de nu brukar bita på blommorna... Mvh Stina

2008-12-06 @ 21:05:56
URL: http://ladyinblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback