Idol finalen!

god kväll (: hoppas ni haft en mysig dag! jag har haft en jättebra dag! hunnit med mycket men ändå tagit det lugnt! en riktigt skön dag! varit nere i centrum med alexander och hämtat ut paket på posten, öppnade när jag kom hem och är mycket nöjd, min älskling kommer bli så fin så (: nu är det bara ett paket till som ska landa innan julafton som är om 12 dagar! tiden går verkligen fort! gäller att mysa ordentligt nu! sen åt vi middag ihop, bulgur med sallad och grillad kyckling. vi håller oss till gi maten även i dec, fast efterätter, pepparkakor och annat julgott slinker ner (: handlade pepparkakor på affären som var slut! ska ha imorgon till lucia.. det börjar klockan sju och det är perfekt för alex kommer hem kvart i. då ska allt vara klart! kommer bli så himla mysigt! helena är trött, så hon sover hemma i natt. vi ska ses imorgon vid nio tiden. ska iväg på en sak (: ska bli jätteroligt. får se om det blir något shoppat eller några julklappar handlade. kul ska det bli iallafall. tack gumman för att jag får följa med!

ikväll blir det alltså bara jag! helt okej, första kvällen ensam på mer än fyra veckor. så lite skönt ska det bli. älsklingen köpte en påse smågodis till mig! som jag ska hälla upp i en skål! och dricka julmust! blir gott till idolfinalen. hoppas verkligen kevin vinner. härligare människa finns nog inte! man blir så glad av honom! och om han inte vinner, så är jag säker på att han kommer gå långt ändå!

nu, fixa inför idol. ha en jättemysig kväll! puss&kram (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback