inredningskonto!

vi betalar olika saker här hemma.. jag brukade betala maten, men inte längre, för nu gör alexander det.. och dom 3500 kr jag la på mat i månaden lägger vi undan på ett inredningskonto. kul va (: en mycket bra idé tycker jag! ända kravet är att det minst ska finnas 5000 kr på kontot innan man får plocka ut och handla någonting. den 18 när jag får mina pengar lägger jag undan 3500 kr för första gången! ska bli kul att spara! har ett sparkonto till framtida hus har vi också! jag mår bra av att spara! pensionsspara gör vi också! spara pengar är en bra sak! så snart kommer vi ha våra dröm möbler som vi suktar efter på nolltid! jag har världens bästa man som tycker att han ska betala maten så vi kan handla mer inredning.. hello!? :D

nästa inköp blir tapeter och golv till vardagsrummet. valnötsgolv och randiga tapeter. me like! här är några kandidater än sålänge! inte letat sådär fasligt mycket.. men det kommer (:



den randiga tapeten i bakrunden i olika gråa nyanser.



gillar båda dom här randiga tapeterna!

nu ska jag kolla på faddergalan, har gjort örtte och äter pepparkakor med pyjamas i soffan.. mysigt va (:



Kommentarer
Postat av: amanda

har du nån aning om vart det finns liknande tapeter som på första bilden? tacksam för svar :)

2011-03-10 @ 18:30:50
URL: http://aamandajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback