kvällen!

nyss hemkommen från julmiddag. vi ska snart fika och sen lägga oss. riktigt mätta så jag mår lite små illa.. så det blir nog bara en kopp te. mackor orkar jag inte :P

alexander fick ett sms från sin gamla klasskompis och hon hade sett en medlem på mötesplatsen som använder sig av alexanders foto.. kul kille lixom. så nu har vi mejlat mötesplatsen om att dom ska be honom ta bort bilden.. blir ju irriterad, men samtidigt förstår jag killen, jamenar alex är världens snyggaste :D

den här bilden hade han snott..



det tog jag i min gamla lägenhet!

nu ska vi fika, hoppas ni sover gott sen (: puss&kram!



Kommentarer
Postat av: overallt

har du sett arenan hela sverige kommer avundas? läs, tyck till och bevaka på www.overallt.blogg.se!

2008-12-09 @ 22:51:06
URL: http://overallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback