kvällen!

hoppas att ni mår bra allihopa och har haft en jättemysig lördag? (: det har jag haft. rolig också. helena är en riktig buse. får mig att skratta och må bra. tack för idag gumman! you light up my day! vi har som sagt shoppat, ätit varinn korv i kylan och gått arm i arm och flamsat igenom stan.. man märker när man inte har fått många timmar sömn i natt :P men men, det var verkligen värt att kämpa sig upp för att titta på lucia med alexander och sen åka in och träffa sin bästa vän i stan! när jag äntligen kom hem med den tunga shoppingpåsen öppnade min älskling dörren innan jag hann stoppa i nyckeln.. (: han var vaken och det var en mysig överaskning! saknat honom så mycket. hans mobil gick sönder i natt på jobbet.. tappade den i en vattenpöl när han skulle rädda en kollega som blev sparkad i huvudet.. ): sjuka människor det finns! usch. alex har fått låna mobil av helena nu, vilket vi är tacksamma för. nu kan vi prata ikväll (: när jag kom hem provade älsklingen sina kläder som jag köpt och jag fick massa pussar och kramar! mys! sen kutade jag in till soffan och la mig där, alex la min gosiga morgonrock över mig och åkte och handlade till middagen.. när jag vaknade 1,5 timme senare luktade det ljuvligt här hemma! mums! vi åt fläskfilégryta med kokosmjölk, grön curry och råris. gott! sen var det dax för baby att åkt till jobbet.. mycket pussar och kramar och näsan tryckt mot hissfönstret och sen var hans fina ansikte borta. solo igen! ikväll blir det film och te, läsa topp hälsa och massa massa tända ljus! gud va mysigt va (: ida ringde och nu har vi två tjejkvällar inbokade med pyjamas, vin och god mat! prata hela natten (om vi är lika alerta som vi var får några år sen) och ha det kul (: den 17 och 20 dec närmare bestämt! längtar! jag är så glad för mina tjejkompisar, dom bästa någonsin!

nu ska jag lyssna vidare på julradion och mysa runt här hemma! må så gott! puss&kram (:



våran första dans som man och fru. jag älskar dig min vackraste alexander!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback