kvällen!

hej söta ni! hoppas ni haft en mysig kväll.. det har vi haft, även fast vi mer eller mindre varit dönickar (: vi åkte och handlade middag för tre kvällar, bestämde oss för att åka hem till mamma och hjälpa henne med lite mer julpynt och där lagade vi även våran middag och åt med henne (: riktigt mysigt! fikade och myste tills för en timme sen och nu sitter jag här. trött är jag! pratade med helena påvägen hem och nu har vi bestämt att vi ska köpa varsitt gymkort och träna i farsta! kul va (: då ingår styrketräning, gruppträningar och simhallen. ska bli riktigt roligt! bra idé hjärtat! (: imorgon ska jag och älsklingen in till stan och handla julklappar! och fika! ska bli jättemysigt! vid frukosten imorgon ska vi skriva varsinn önskelista till varandra, så vi har lite att gå på! sen ska vi hem och fika hos helena och joakim och det ska bli jätteskönt att träffa helena, saknar henne så!

orkar tyvärr inte lägga upp några bilder nu från thailand, men imorgon lovar jag mer! då ska ni få se lite bilder på vårat julpynt också! nu ska jag ta ur linserna, borsta tänderna och krypa i säng med världens bästa alexander! (: hoppas ni sover gott sen. hörs imorgon! puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback