Leaving on a monday

höll på att köpa biljetter till anna ternheim nyss.. gud jag vill verkligen gå på hennes konsert i feb på cirkus. måste önska mig i julklapp. fast då kanske biljetterna är slut.. och jag känner att jag redan köpt julklappar till mig själv.. hrm. någon som har onödigt mycket pengar över som vill gå på konserten med mig? sitter och lyssnar på hennes nya skiva nu.. Leaving on a monday, ja, den är mycket bra. jag älskar den konstiga ovanliga flummiga musiken. man kommer till en annan värld. just love it.

chocklad kolan är klar och väntar på att bli uppskärd och inpackad i smörpapper. smakade lite på en sked.. säger bara att det är bra att du och jag helena ska börja träna i januari. i december blir det lite väl mycket gott som slinker ner i magen. men helt otroligt nog är magen platt som en pannkaka. undra dock hur bra allt ser ut på insidan.. illa illa. får unna mig det här eftersom jag är så himlans duktig heeela året förutom dec, visst va (:

måste komma på någonting att göra.. datorn gör så att hela kvällen försvinner.. så kanske ska göra en kopp kanelte i min favorit mugg, grön såklart. gillar den mycket. god att dricka ur också! tända lite ljus och lägga mig i soffan och läsa.. låter som en väldigt bra idé!  tycker ni inte?





Kommentarer
Postat av: carin

Åh, såna koppar har jag också köpt :) Dom är så mysiga :D

2008-12-14 @ 22:35:24
URL: http://carinparin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback