måste ju..

.. bara visa den fina manikyren och ögonfransfärgningen som ida gjorde på mig när vi hade tjejmiddag.. hon har en egen skönhetssalong och var gullig och tog med sig produkter från salongen!



det är målat på mina egna naglar med ca tre olika lack.. (: hon är riktigt stadig på handen!



och ögonfransarna är kolsvarta! dagen efter fick jag en kommentar av en som satt i en kassa när jag kliade mig i ögonen.. "oj, jag trodde du hade smink på dig" haha (: riktigt skönt att det ser ut som att man är sminkad! i love it!

nu - glööögg!!



Kommentarer
Postat av: Pinar

Ååh det är så skönt att färga fransarna! Jag brukar göra det på sommaren när jag är i turkiet för att mina ögonfransar blir så ljusa två månader under solen =)

2008-12-22 @ 22:57:05
URL: http://nooshis.blogg.se/
Postat av: Therese - Eira min ögonsten

Vilken härlig blogg! Denna ska jag verkligen lägga in på bloglovin så jag inte missar nått du skriver! Hittade nyss hit och fastnade direkt..



Och då har skithärlig klädsmak med! :D

2008-12-22 @ 23:55:05
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback