Morgondagens planer!

imorgon har jag lite att stå i (: och listor är bra, visst!?

- gå upp och äta frukost
- plocka undan överallt
- dammtorka & våttorka alla ytor
- städa toaletten, handfatet och badkaret
- putsa alla speglar
- bädda rent i sängen
- färga håret
- duscha, inpackning och peeling
- lite brun utan sol i fejset
- nagellack på naglarna
- välja ut kläder till nyårsafton
- fundera ut exakt hur dukningen på nyårsafton ska dukas
- åka och hämta ut nya linser hos optikern
- laga middag och äta med baby
- myskväll (:

lite att fixa alltså! ska borsta tänderna nu och lägga mig i sängen med datorn. ska leta efter tapeter, vi ska åka till fluggers färg nästa vecka och välja ut en fondtapet till vardagsrummet (: ska bli kul. måste bara kika lite på nätet så det blir bra.. eller så gör jag det imorgon och läser istället. måste vila huvudet känner jag!

sov så gott allihopa! puss&kram (:




jag saknar min piercin i mitten av läppen. snöggt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback