oj vad det var negativt här då

bara för att man pratar om sina planer så blir folk ruskigt negativa "du har ju inte ens en gymnasieutbildning, hur kan du inbilla dig att du ska tjäna 30 tusen" ja du.. jag lovar att med den inställningen du har så kommer man inte långt! jag har ett par ämnen kvar att plugga upp och det kommer jag göra så klart (: det kommer ta ung. 4 månader om jag pluggar heltid.. så nu vet ni det. vill ni veta en sak? tror man på sig själv, så lyckas man. och jag tror verkligen på mig själv. jag har lyckats gå igenom väldigt mer jobbiga saker i mitt liv.. och klarat det, även fast det varit svårt och tufft. meeen, det har gått! för jag har haft en positiv inställning och velat! det tjänar ingenting till att vara negativ och inte tro på sig själv. och det spelar ingen roll hur många av er som säger hur omöjligt det är att tjäna så mycket! har ni ens kollat upp jobben som finns på marknaden? eller jämför ni er med det ni tjänar?

det finns hur många exempel som helst där människor med noll utbildning och inga pengar, som tagit sig upp och tjänar hur mycket som helst nu.. allt är som sagt möjligt! OM man tror på sig själv och ger sig fan på att det ska gå. har man därimot ingen tro på sig själv och ger upp innan man kommer dit och fastnar i ett jobb man inte trivs med, då förstår jag att man blir irriterad på mig när jag skriver om att jag tror på mig själv. svensk avundsjuka..!

Jag är en driftig, positiv person med massa energi som alexander säger, jag tror på mig, han tror på mig, han har sett mig förvandlas från svag till otroligt stark på 2,5 år. 

jag tycker även det är fånigt av vissa som använder olika namn varje gång ni skriver någonting elakt.. jag ser era ip nr.. så ja.. ska ni säga någonting, så stå istället för det och visa vilka ni är!

och ja! jag kommer klara det här galant! (; så sluta lägg ner er energi på att oroa er hur jag ska klara mig dit jag vill.. lägg den energin på att komma någonstans ni med.

Kommentarer
Postat av: Louise

Klart du kommer fixa det! Du har verkligen rätt inställning, allt går!Viktigt att påminna sig själv om det. Ha en mysig kväll!



Tyckte det var dags att börja kommentera med tanke på att jag är en flitig läsare...:)

2008-12-15 @ 20:15:08
Postat av: Pinar

Hur kan man vara så idiotiskt och kommentera sådana saker :S

2008-12-15 @ 21:30:37
URL: http://nooshis.blogg.se/
Postat av: tessi

you go girlfriend!

2008-12-15 @ 22:00:42
URL: http://www.tessisliv.blogspot.com
Postat av: sarah

Jag läser den här bloggen nästan dagligen. Inte för att jag tror att vi egentligen har särskilt mycket gemensamt vad gäller intressen, livsmål och prioriteringar. Det som får mig återvända hit är din otroligt positiva attityd, ibland nästan gränsade till naivitet. Jag finner det uppfriskande och inspirerande. Jag tycker också du är otroligt modig då du berättar om dina drömmar inför framtiden. Det modiga består i att du helt öppet lägger ribban högt för vad du vill uppnå och därmed riskerar mer vid ett eventuellt misslyckande. Det är något jag själv inte alltid vågar göra.



Jag har inte för vana att kommentera och kommer förmodligen inte att göra det särskilt ofta i framtiden. Men jag vill i alla fall önska dig lycka till med allt vad gäller framtida studier och planer. Med din inställning kommer man hur långt som helst!

2008-12-15 @ 22:37:24
Postat av: Mysan

gumman, jag vet att du klara dig. Det finns idiotiska människor och attityder var man än kommer, jag har också fått sånna. Men fortsätt tro på dig själv. För jag vet vad du genomgått men också hur stark du har varit. För många människor hade inte klarat sig så bra som du har gjort. men du har viljan och exakt den positiva insikten och inställningen, den måste man ha. Har man bara den så klara man sig och jag vet att du kommer nå dina mål. Det har du gjort än så länge, så varför sluta nu?

Keep going sweety:)<3

2008-12-16 @ 09:52:33
URL: http://mysackan.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag håller med samtiliga kommentarer..Du är STARK och du kommer KLARA detta. Jag har inte heller de lätt med att träffa andra människor. Men tror man på de man vill bli o på sej själv ja då kommer man dit och myyycket längre. Så är de bara. När du skriver de du skriver så va ja bara tvungen att berätta om de jag såg på Mtv imorse. Det handlade om peroner som vissa av dom hade verkligen jobbat sej från grunden. Varit fattiga som små o sen blivit miljonärer. Man kan verkligen om man vill..

Kämpa på..



P.s hur fick man tag i den dära loggan till bloggen nu igen da skrattar ursäkta att ja bara tjatar om den. Men de vore trevligt. D.s



Ha de bäst..Puss o Kram

2008-12-16 @ 12:07:43
URL: http://mammatilltwo.blogg.se/
Postat av: Madde

När min bror gick gymnasiet för 20 år sen gick han en tvåårig gymnasielinje som hette fick & vattenvård eftersom det var hans stora passion i livet men inget som man eg. kan jobba vidare på.. han började som springpojke på ett företag eftersom han inte hade utbildningen och nu 20 år senare är han egen företagare, och allt han har lärt sig lärde han sig av alla hundjobben på företag.. han jobbade sin väg upp under 20 års tid. Så bara för att man inte har utbildningen eller betygen till det eller erfarenheten så är INGET omöjligt..

2008-12-16 @ 14:36:52
URL: http://vivalawhitegirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback