onsdag morgon

god morgon (: hoppas att ni sovit gott i natt. det har inte vi, haha. katterna har haft fnatt. men det har gått bra ändå (: vaknade kl åtta av väckarklockan.. ingen älskling brevid mig i sängen.. hör bök och stök i köket och kommer upp till världens mysigaste frukost, julmusik, tända ljus, julvurtbröd, te och pålägg. bra start på dagen! satt länge, så nu är jag lite smått stressad.. ska till lyra, sista gången innan juluppehållet. jag har fått ett hedersuppdrag.. ska blogga för dom senare. känns riktigt kul. jag älskar ju att skriva!

nu måste jag duscha och göra mig iordning, det här är första gången jag träffar gruppen med andra medlemmar på lyra, lite nervös, men det går nog bra. skönt att alexander kör mig! tryggheten själv!

efter lyra åker vi till ikea i barkarby och handlar julgardiner.. det blir dom här i rött. sen har vi hittat superbra takskenor på tyggrottan hos oss.. så gardinerna ska upp upp upp i taket. kommer bli såå snyggt (:

nej, nu måste jag gå. puss&kram (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback