österrike!

åh va mysigt. har just beställt en resa till österrike, till min morfar! jag och älsklingen åker den 17 januari och är borta i en vecka! (: ska träffa massa släktingar, åka skidor i alperna och ha det kul med snälla morfar. och äta hans goooda mat (: mums! längtar riktigt mycket (: min mormor hittade flygbiljetter för 499 kr tur och retur per person! perfekt. hade kostat runt sex tusen innan. åh, va kul det ska bli :D ska bli så härligt att åka bort med min kärlek igen! då kan man bara pyssla om varandra (:

det var år och dar sen jag åkte skidor. fy fan va mysigt det ska bli. jag och baby i snön! mysmysmys!

nu ska jag äta nudlar och läsa plaza! hoppas ni har det bra? (: puss&kram.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback