phu!

inne efter en långpromenad med adolf. (pinar, han är lika söt nu som på kortet) hihi. när vi kom hem badade jag adolf. det behövdes. och nu luktar han gott och är mjuk i pälsen (: söta adolf.

ska snart börja med middagen, om en halvtimme kommer ida! ska bli så mysigt! saknat henne. vi har inte setts sen min födelsedag och det är ju nästan 4 månader sen.. gud va tiden går fort.. snart fyller alexander 24 år. gammal gubbe :D

nu måste jag fixa middagen och springa runt och tända MASSA ljus! ha en superdupermysig kväll. det kommer vi garanterat ha (:

puss&kram allihopa!



jag och ida gumman.



Kommentarer
Postat av: Lina

sicken snygg ögonsminkning du hade där! du får lägga upp en guide på hur du gör :-)

2008-12-20 @ 22:09:19
URL: http://lina-n.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback