skönhets salong hemma!

jag har blivit så himla ompysslad ikväll av ida. hon är så himla snäll! har gjort manikyr på mig med stenar på varje ringfinger. guuud vad jag kommer vara fin på julafton (: sen sitter jag med en syra mask just nu.. den rensar och tar bort döda hudceller. värsta lyxen! den återställer hudens balans mm. sen har hon färgat mina ögonfransar svarta :D så det ser ut som att jag är sminkad nu (: skönt när man inte orkar sminka sig ju..!

vi har kollat på film och myst i soffan! ätit god mat och mumsat på godis! en riktig tjejkväll alltså!

känner mig lite elak som sitter här, så därför blir det inte så mycket blogg tyvärr. ida är ju här och vi har supertrevligt! alexander kom hem nyss också och han är så snäll och tog sista rundan med adolf.

sov så gott nu alla fina läsare. vi hörs imorgon! puss&kram (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback