slutet gott allting gott

vet ni vad jag gör just nu? jag halvligger i soffan med en filt omvirad runt kroppen. jag känner mig inte kry idag, men det struntar jag i.. imorgon är det nyårsafton och mycket står på schemat (: ska försöka orka med lite här hemma snart. måste bara ladda krafterna. har legat och tittat på massa roliga youtube klipp. skrattat så jag grät! (: läs massa bloggar och myst med katterna. om en timme tänkte jag kolla på film.. så nu har jag en timme på mig att städa toaletten, handfatet, bädda rent i sängen och städa i köket. låter inte så jättelockande, men det blir ju bra sen när det är klart (: dagen har varit bra.. förutom att jag känt mig hängig då. varm och eländig. stel i kroppen och öm.. sådär som man känner sig innan man ska bli sjuk. det är bra att vi äter mycket vitaminer här hemma och sallad till varje middag. det gör så det sällan bryter ut. jag kan ju inte bli sjuk nu?! 2009 ska inte börja med förkylning och feber heller.. (: ska ju fixa massa saker juu! (:

ska väl ta och sätta igång nu då (: ha en mysig kväll! puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Annica

Din blogg ser helmysko ut i firefox, ingen header bara en massa text.

2008-12-30 @ 22:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback