snart sova!

eller jag ska lägga mig i sängen och läsa min bok tänkte jag! just nu sitter jag och dricker örtte och äter en varm lussebulle (: pratade med älsklingen nyss och vi pratade om allt mysigt vi ska hitta på hos morfar. tänk en hel vecka bara sådär, spontant. precis som det ska vara (: lucifer och vera kommer bo hemma hos mamma och måns får bo hemma hos alexander föräldrar. där han trivdes så bra när vi var i thailand (:

har haft två katter i knät hela kvällen, måns och vera. dom är så himla mysiga våra katter. hela våran lilla familj är mysig så det kanske inte är så konstigt.. man blir ju som man umgås (;

imorgon kommer helena hit, vi ska äta middag och byta julklappar! ska bli jättetrevligt och kul (: saknar henne mycket. men det gör jag alltid!

kvällen har bara sprungit bort. nu ska jag göra det bästa av det som är kvar av den och mysa ordentligt! hoppas ni sover gott allihopa! puss&kram (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback