snart sovdax!

god kväll vänner! hoppas eran kväll varit jättemysig! jag och mamma har legat och tuggat på tröjärmen.. iallafall jag. jag brukar inte bli skraj, men usch vilken läbbig film. barn som spökar är ju inte någonting man rycker på axlarna för.. hu. den var därimot på spanska, vilket jag stör mig på.. jag läser aldrig texten, utan lyssnar bara på talet.. men det fungerade (:

mami är ute med adolf på en sista runda och jag ska ta fram knäckemackor och pålägg, är inte så hungrig, men en ska nog slinka ner.. ska hålla mamma sällis när hon äter!

jag glömde min tandborste när jag åkte hit idag, så vi fick köpa en på videobutiken.. blev en barntandborste med fötter längst ner som är som sugproppar.. det var det enda dom hade, haha (: sött va.

iallafall så sa jag till alexander när vi satt i bilen påväg till mamma..

fanny - skit också jag glömde min tandborste..!
alexander - haha, ja men ät en vitlöksklyfta så tar du bort tandtrollen (ingen aning om vart han fått för sig detta)
fanny - men vadå?! ska jag inte borsta tänderna ikväll hos mamma och inte imorgon innan jag ska till tandläkaren??
alexander - haha! ja det hade sett fint ut.. mossa på tänderna och stinka vitlök! :D

så det var bra att jag hittade iallafall en barn tandborste (:

ska göra den där fikan nu innan mamma kommer tillbaka och sen bädda inne i gästrummet. sitter och tittar avundsjukt på min mammas två elflugor som är här i vardagsrummet.. jag vill sååå gärna ha en.. men varje gång jag tittar på mamma med mina hundögon så viker hon undan blicken fort som bara den..! haha (: hon vill nog behålla dom. jag får helt enkelt spara till min egen (:

slut för idag, tack för idag! imorgon är en ny dag! vi hörs då. sov gott allihopa! dröm sött (: puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag känner Janine som är tillsammans med Fredrik som är bror till din kompis Tessans pojkvän!

(haha sjukt långsökt va?)

2008-12-17 @ 00:37:38
URL: http://www.varmdomorsan.se
Postat av: Madde

Du har fått en award på min sida :) Älskar din blogg o tycker den förtjänar de. Kram

2008-12-17 @ 04:58:11
URL: http://www.maddes-cali-dreamin.com
Postat av: lina

kolla den här bifogade länken, det ser ut som du.. e det du? Jag sitter på jobbet och ska göra en utvärdering av e kurs som jag gått på ungdomstyrelsen och fick denna länk så jag va tvungen att skicka den till dig för det e ju så likt eller så e det du. Tycker killen va lite lik alexander också.. Vad tycker du? Här e länken : http://212.112.162.218/mrIWeb/mrIWeb.dll?I.Project=RK2008

2008-12-17 @ 10:35:37
Postat av: Pinar

Hmm, elfluga, vad är det :O?

2008-12-17 @ 12:00:14
URL: http://nooshis.blogg.se/
Postat av: tessi

vad är en elfluga? nyfiken

2008-12-17 @ 16:18:09
URL: http://www.tessisliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback