Torsdag!

sitter och äter frukost! julbröd med ost, yoggi dröm jordgubb cheesecake och en kopp te. gott (: var nere i tvättstugan nyss och skulle boka tid till mamma som kommer ikväll. så när jag står där och tittar efter tid, så är det fullt, men sen den tiden som jag ville ha känner jag igen kolven.. och det är ju våran, haha (: som jag glömt ta bort från förra månaden :P snacka om flyt! så jag ska slänga in några handdukar ikväll också och sen blir det lassagne från igår. den blev himelskt god (: och sen film med mami! mysigt! idag på dagen ska jag måla min pinnstol svart. har varit och köpt målarfärg nu, men inte kommit igång! så det blir kul. får gömma den från katterna (dom gillar att sitta på den) så det inte blir små tassavtryck ^^

men först blir det en film i soffan med mitt te! puss&kram (:



Kommentarer
Postat av: Angelica

Lycka till med målningen :-) När jag målade en hylla med svart oljefärg (som tas bort med lacknafta) kom min stora Rottweiler o klev på den så det blev ett stor tassavtryck på hyllan och massa svarta på golvet hehe.. Tur att han är så fin att man inte kan bli arg ändå!

Kram!

2008-12-11 @ 13:02:18
URL: http://phassiondsgn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback