alla hjärtans dag rosor från alexander

så vackra rosor. jag älskar dom! älskar dig mer älskling, tack du är den bästa ♥ i kortet som jag fick stod det "grattis på alla-hjärtans-dag. Du betyder allt för mig! Därför vill jag ge dig någonting som värmer ditt hjärta, så som du värmer mitt. valet är ditt. Jag älskar dig förevigt, din Alexander"  kan ni gissa vad det är jag fått? jo en vinterjacka såklart. den värmer ju mitt hjärta, han är så fiffig min lilla filur (: vi ska duscha, äta lunch och åka till stadium och så får jag välja ut en dunjacka. vad jag är glad, jag fryser i min skinnjacka!

nu - lunch! puss!

image4136

image4137

image4138




Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Så fina rosor du har fått! Snäll älskling du har!!! :)
Söt du är på bilderna (som vanligt). :)

Postat av: Marielle

gud vad mysiga kort:D! vackert och vacker tjej! vad rädd om din alexander

2008-02-14 @ 15:49:16
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: Mysan

gud vad mysigt, men det förtjänade du:D

2008-02-14 @ 21:17:23
URL: http://mysackan.blogg.se
Postat av: C

Vart har du köpt din randiga tröja?
Den var jätte fin!

2008-02-15 @ 15:55:14
Postat av: fanny

C: på gina tricot för 25 kr på rean :) tack!

2008-02-15 @ 17:26:14
Postat av: Knutiris

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2009-05-29 @ 08:22:30
URL: http://knutiris.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback