badrum.

inte helt klar, men iallafall.. lite som vi tänkt oss (: mörkgrått golv och vita väggar, vit badrumsinredning och transparent dusch (: och sen ska det såklart sitta en maffig spegel över handfatet och spottar i taket. funderar på att ha en grå list som går upp i duschkabinen på väggen, i samma gråa som golvet. blir nog fint. åh vad det ska bli kul att fixa det här sen när vi hittat bostaden. det här programmet var riktigt bra! det finns alla möjliga rum att inreda och fixa, perfekt ju, så jag får ner drömmarna på datan! kaklet på väggarna är vitt och 75*32 cm, så dom är stora och fina (: men dom syns dåligt.. sen kommer köket också. ska fixa det sen..

..men efter filmen, jag och mamma har precis varit och hyrt tre st.. dock ska vi inte se alla ikväll. smågodis och jordnötsringar har vi köpt också. gud så gott (: mamma håller på att tända massa ljus i vardagsrummet, ska gå och hjälpa henne nu!

det känns som min tid inte räker till, vill så mycket, leta lägenhet, blogga, göra kollage till bloggen, umgås med mamma, titta på film, fixa här hemma, planera inredningen till nästa lya, prata på msn, prata med älsklingen i tel.. hur fan ska jag hinna allt när jag börjar skolan sen? och får ett heltidsjobb och skaffar barn?! haha, hrm. det får gå helt enkelt.

hörs senare!
image4055



Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Vad var det för bra program du hittade?

2008-02-08 @ 23:45:52
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: Malin Inspiration & design

Godmorgon tjejen! Vad fint badrum. Vad använder du för program?! Det är inte lätt att få tiden att räcka till. Vänta till ni får barn. :-) En enorm skillnad. I bland tänker vi, Vad gjorde man innan man fick barn?! :)Då kunde man ligga & slappa en hel dag framför film om man ville. Man får genast så mycket ansvar när man har barn. Jag kunde inte föreställa mig i min vildaste fantasi att det kunde vara så jobbigt med barn. Det känns bättre nu när småbarnåren är förbi. Då kände kände man sig some n siamesisk tvilling i bland. ;( Särskilt med gossen osm hade kikok (ont i magen). Då vaknade jag en gång i kvarten när det var som värst. Så kan du kan ju själv tänka dig hur piggelin man var. Sen blev jag ju sjuk också (Struma).

Men barnen tar inte bara energi, dem ger myckt tillbaka & jag säger bara, vad skulle göra utan dem. :) I går var Tea på disco & du kan tro att det var tomt & tyst. :)

Det inte lätt att få livet att gå i hop alla gånger.
Särskilt inte då man har stora ambitioner som du (o jag). Man känner sig otillräcklig och skulle nästan behöva dela upp sig. :)

Det är väl det som är en del av livet. Man får försöka strukturera upp det så gott det går, priritera det som är viktigast för en. Viktigast är at se "om sitt eget" och finnas där där för sina närmaste och sig själv. Så gott det går.

Nu måste jag avrunda men vi hörs säkert senare. Ha en fin dag gumman. Kram Kram!!

Postat av: Malvi

Åååh va fint badrum! Ser ut som en dröm :) Grattis på namnsdagen förresten. :) Kram

2008-02-09 @ 12:04:11
Postat av: Anonym

åh vad fint ska ni ha ett sådant badrum?

2008-02-10 @ 12:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback