broccolisoppa

ska börja med soppan nu, är inte så hungrig än, men jag försöker att äta regelbundet, mår så mycket bättre av det (: efter lunchen ska jag klä på mig varmt, mössa och halsduk och vantar och gå upp på vinden, måste ta tag i eländet som gömmer sig här över. hihi. finns nog en del att sälja, så jag kanske lägger ut lite på blocket. sitter och dricker mitt gröna te från hälsokost, man blir så himla kissnödig av grönt te.. det renar ju kroppen från alla gifter. så det går rätt igenom.. tror aldrig jag kutat så mycket på toa som jag gör nu. vad gör man inte ^^ klockan sju har jag skrivit upp tvättid också, ska ju åka till hässleholm till mysan på onsdag och det är lika bra att börja tvätta i tid.. vi har ett nytt system, så man har bara tre timmar på sig, en maskin tar ju en timme.. sen ska det ju hinna torka också. hur tänkte dom?! (: så fyra maskiner ska jag väl hinna med mellan myskvällen ikväll. eller iallafall två. igår hann vi tvätta två maskiner med svart iallafall. tvättberget håller på att minska! vi ska ha tvättmaskin i bostadrätten, fyfan va skönt att slänga in en maskin när man vill..! får vi tag i en lägenhet med lite större badrum ska vi kakla en vägg så tvättmaskinen döljs. som på bilden.

nej, nu ska jag börja med lunchen. hoppas ni mår bra! puss ♥

image4147



Kommentarer
Postat av: carin

I våran tvättstuga har man också bara 3 timmar på sig. Riktigt tight med tid.. Men sen är det lite oklart om man han en timme extra, för tork, men då är ju dom nya som ska tvätta, inne i tvättstugan och ibland kan man faktiskt inte lita på människor.. Men vi köpte tvättmaskin för ett tag sen och det är jätteskönt. Saknar torktumlare ibland dock. Men men.. =) Kram =)

2008-02-16 @ 15:48:09
URL: http://carinparin.blogg.se
Postat av: Angelica

Snygg lösning :) Gillar verkligen när man kan "gömma" tvättpelaren lite..

2008-02-16 @ 19:57:47
URL: http://phassiondsgn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback