dagen!

hej på er (: vad jag fart runt idag. visning vid 13, planlösningen var helt underbar, men vi insåg ganska fort att lägenheten behövde en ganska omfattande renovering. synd, för området var skit mysigt. leta vidare med andra ord. snart så (: bara att hålla ut! sen åkte vi hem, älsklingen släppte bara av mig, sen åkte han på möte på jobbet och jag gick upp och bytte om till lite varmare kläder, sen gick jag ner till centrum och handlade lite till alla hjärtans dag. blev en stor röd ros, ett gulligt kort, en röd pressentpåse, där i ska kortet, en chockladask och stenen med budskapet (du är den vackraste) ligga i (: sen har jag varit och hämtat ut kakaoplanchen, så ikväll ska jag slå in den.. eller om jag bara ger den som den är. den är ju stor! sen hämtade jag ut mina jeans som jag köpt på h&m. visar bilder snart (: ska snart skriva en matlista och sen när älsklingen kommer hem, åker vi och veckohandlar på coop. sen ska vi äta rester, mysa ikväll med film och prinsesstårta, yum (:

image4104

image4105

image4106



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback