design: simon & tomas.

snart börjar det (: har längtat sen senaste avsnittet. ska ta och koka lite te och hälla upp lite naturgodis i en skål och sätta mig i soffan under ullpläden. mys! älsklingen har åkt till jobbet, jag och mamma har varit och handlat fusk päls tyg tills imorgon när jag ska sy två kuddar och nu är hon nere hos våran granne och äter middag, jag njuter av tystheten här. det är härligt att vara ensam hemma ett tag. ev kommer en tjejkompis hit och är här ett tag innan hon ska till jobbet, så vi tar en fika och sen åker hon. mys.

nej nu börjar det! nu - en stor kopp te! puss (:

image4154




Kommentarer
Postat av: Berntlena

Merci for all the wonderful writings

2008-09-01 @ 10:36:14
URL: http://berntlena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback