Fanny

Idag har jag namnsdag (: när jag var liten fick jag alltid välja efterätt, får jag det idag också gumman? Jag och helena ska ju ut ikväll på krogen och dansa, gud va kul :D var så längesen.. ja sist var helgen efter jag fyllt 22, i september alltså. men innnan vi går ut ska vi laga och äta middag ihop, fixa oss och lyssna på massa musik så vi kommer i form (: och glutta lite på tv, det är ju melodiferstivalen ikväll.. och helena tittar på det varje år, så det ska vi se på (: måste äta lite frukost och sen ner till systemet och köpa cider. ska kolla lite på ögonskuggor också.. vill ha nån svart och silver... vet att isadora har en med 4 olika. vi får se (: ska bli jättekul att piffa till sig, det gör man ju inte varje dag precis!

ska försöka hinna med ett yoga pass också, känner att jag behöver sträcka ut mig lite.

hoppas ni får en bra dag! (: puss!

image4057




Kommentarer
Postat av: Patricia

Grattis grattis på namnsdagen ^___^

2008-02-09 @ 13:00:07
Postat av: Marielle

Tänkte på dig idag när jag såg ditt namn på almenackan:). Grattis till sötisen:)!

2008-02-09 @ 21:23:44
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback