Fredag!

min favorit dag ju (: har precis vaknat och sitter i pyjamas, grusig i ögonen och trött. hade varit skönt att sova lite till, men det går inte, vi ska ju på lägenhetsvisning * 2 idag! (: och det är två lägenheter som vi verkligen kan tänka oss att bo i, så det ska bli skoj! sen har vi fått tvättid kl 16-22 och det behövs verkligen..! vi har ett tvättberg i datarummet som täcker halva väggen.. hrm. man har tydligen bara 6 tider i månaden.. och 3 timmar åt gången, vilket betyder att man bara hinner tvätta 2 maskiner för att tvätten ska hinna torka.. så vi blir aldrig av med vårt tvättberg.. så vi ringde till huge och bad snällt och nu har vi fått två tvättider på rad.. vilket man inte får egentligen, så vi blir kvitt all tvätt. skönt! så ikväll blir det mys och god middag mellan tvättstugan och pyssla vidare med random light lampan. kikade på den nyss och den är riktigt fin (: kommer bli bra tror jag! glad att vi provade att göra en (: ikväll får ni se resultatet.

nu ska jag klä på mig och sen göra iordning lite frukost och väcka älsklingen (: sen åker vi!

vi hörs senare, hoppas ni får en jättemysig fredag! puss&kram (:

image4325

saknar dig så mycket gumman




Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej! Jag tänkte på dig när jag skrev inlägget om klockan precis. Kika inom & kolla. :)Kanske vore något för dig att göra till A?! =) Kram

Postat av: Malin Inspiration & design

Hej! Jag tänkte på dig när jag skrev inlägget om klockan precis. Kika inom & kolla. :)Kanske vore något för dig att göra till A?! =) Kram

Postat av: leva

Tack för kommentaren om tvålpumpen :) Är nyfiken på att höra om lägenheterna och lampan *väntar ivrigt*
Kram Leva

2008-02-29 @ 18:34:20
URL: http://leva.bloggagratis.se
Postat av: Mysan

gumman jag saknar dig mest! behöver dig älskling

2008-03-01 @ 00:30:35
Postat av: Antonemma

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2009-06-18 @ 10:37:40
URL: http://antonemma.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback